Saturday, October 15, 2011

kalah lagi..


ASSALAMUALAIKUM..

                 SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN BESAR NABI                                     
                                                    MUHAMMAD S.A.W


  sekali lagi perlawanan yg penting bagi pasukan cik siti wan kembang     semua org kalot mencari tiket sah2 dah harga tiket melambung tingi aku buat dek je mcm biase la klu ada bagi aku tiket aku pegi tengok kat stadium klu tak aku tengok kat umah je' suku akhir kedua bermain di gelangang keramat stadium sultan muhammad ke 4 spe yg brani lawan kat team mane habak mai..

  pusing punyer pusing last2 aku dpt jgk tiket astaka batu yg berharga 20 ingit murah tu tp aku xbyr pun bos blanje' hehe temquip cik imran.. slesai je solat magrib aku terus stak mtr menuju ke stadium mcm biase kreta dah penuh org bratur nak masuk bkn main panjang lagi nasib baik aku tiket special tempat bratur nak masuk pun biase je..

  masuk je dlm stadium mak iaa mari mano la rakyak klate penuh doh stadium masa tu baru kul 7.30 dia org pukul brp aku xtahu lah bola start 8.45 lebih kurg sejam lebih lagi aku kena tungu aku bersama tabrez jgk peja org yg dpt kan tiket utk aku' maybe semua org sudah tahu mlm tu adalh mlm last klatan main sbb utk dptkan 2 tidak berbalas 0 agak mustahil dgn ketiadaan 3 pemain utama..

  main punyer main akhir nye ganu sumbak 2 gol pendahuluan peluang klantan makin gelap krn memerlukan 5 gol lagi.. mulut aku dah sunyi xde bunyi ape2 dah semngat nak bersorak hilang terus pendek kata sabar itu indah.. abis main aku singah kdai mkn perkena kueh tew kugfu dlu mkn ckit xleh nak telan xlalu kul 12 gerak nak balik umah tut tut smp msg jum ikut aku jmp piya wahhh bulat biji mata aku alright je..

  
 
      dlm kul 12.30 tengah malam tu org kat atas ni smp kdai tmpt aku duduk' smp je dia semua org tengok kami cover hebat ajelah piya duduk meja kami.. duduk je piya meja kami wah frust nye dia ckp tan sri asyik duk cakap pasal rugi sbb xleh masuk sparuh akhir tp player2 semua duk sakit hati kat roya sbb kurang rajin ape2 memg bola dah nak kalah memang xleh buat ape dah.. piya cakap klu menang mlm tu aku memang nak lempar dah kasut kat penonton baju skali tp dah xde rzeki..

     byk yg piya ckp mlm tu tp aku paling takut season depan siapakah bakal berada dlm skuad klantan sbb tahun dpn pemain import dibenarkan klu lah kekuatan tidak setanding dgn team lain abis la..
paling sedih penyokong klantan semnagat kami tiada tandingan penyokong ngeri lain bila klantan tidak kuat gak air mata lah tahun depan..

      END..

No comments: