Wednesday, August 31, 2011


Assalamualiakum.. Salam dan selawat ke atas junjungan besar nabi muhammad S.A.W.


     Awl pagi hari selase 5-4-2011 perhimpunan bulanan bagi penjawat awam kota darulnaim di adakan.. Pejabat aku yang diletakan pada barisan tengah' hebat gtu.. pagi ni xsempat la nak mkn dlu biase aku smp2 jek opis punch card n kuar mkn dlu sbelum buat kje' buat kje la sngt..

     Aku betul2 teruja pagi ini krn perhimpunan pagi ini dihadiri oleh pemimpin kebangaan kami iaitu TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ ada sape2 kat cni knl dgn beliau.. walaupun pns aku xkisah bkn slalu pun pns mcm ni lagipun org kate la pns pagi ni vitamin C betul kot.. haiiiaasshhh.. whatever' 

     Dipertengahan ceramah pagi yg di sampaikn oleh tuk guru kami, ada kate2 perangsang yg di berikan kpd kami semua.. 

                  WALAUPUN  KITA DIKAGUMI ATAU DIHORMATI OLEH SEMUA ORANG DIDUNIA INI TP KITA TIDAK SIKIT PUN DIKAGUMI OLEH ALLAH S.W.T TIADA MAKNE NYE HIDUP INI.. 


  Aku amat2 memahami ayat diatas, ada yang akn aku ubah utk diri aku utk aku menjadi lebih sempurna menjalani hidup yang penuh dugaan dan cabaran ini..

No comments: