Wednesday, August 31, 2011

ADA ORG BAIK HATI EDIT PIC AKU' TEMQIUP

assalamualiakum.. Salam dan selawat ke atas junjungan besar nabi muhammad S.A.W.


nak tngk pic baru aku tak nah ambik nii.. 

        cantik kan hua hua.. wlu aku xsehensem aron aziz aik btl ke eja mcm tuu ahh xkisah la.. xpe janji manis tu ada' name aku muhd izzat kot2 ada xtahu lagi hehheheh.. idup ni kdg ada rase slesa kdg tu ada jgk yg xselesa xpelh asal aku senang dgn khidupan aku..




   nak tngk  pic yg lagi lagi lagi..

   mesti cantik kan kan.. i like' aku sbnr nye moody ckit hari ni sbb smlm aku main futsal serba tdk mnjadi masuk je kot puhh.. supo nyepak doh sero' nak jdikan crite ada kwn aku yg bunyi mulut masa atas pdg usiihhhh.. ape la dia tu senyap2 sdh la aku dah la xde mood.. sepak kang' xdelh biase ahh tu ada hari nye baik ada jgk hari yg kurg baik' standard ahh aku xkisah pun..





  last picture utk hari ni.. pic xjelas ckit tu' ok jek layan jee' bila nak main futsal lagi boring la smlm xsempat nak lepaskn geram main kjp aje atek' xdam puass punn.. hope mlm ni jdi aku nak sepak laju2 eEeEEeEeeEeE..


   akhir kata-kata hope hari esok lebih baik dari hari2 yang sbelum nyer.. kamu kamu kamu semua yang ada terbace jgk bkn utk aku sahaje k.. lupa nak bgthu aku baru jek lepas g mkn kesyukuran umah kwn aku kawin..????? solan nyer???????




 bila plak aku nak kawin hahhahahhhahaha.. jwapan nyer tungu sehinga takdir aku smp.. bye bye bye..


  assalamulalaikum semua semua semua nehh..



No comments: