Tuesday, January 31, 2012

BILA KAMI KE PANTAI SAMBIL MENEGUK AIR KELAPA MUDA


                                                     ASSALAMUALAIKUM..

            SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN BESAR NABI                                     
                                                      MUHAMMAD S.A.W


   Jarang sngt blh berkumpul dgn semua semua ada macam ni.. bertempat di pantai cahaya bulan tempat yang digemari oleh kami kami semua untuk minum air kelapa muda dgn ditambah susu nak sedap lagi ada aiskrim.. nyam nyam nyam best sngt ada pulak kerpok goreng dengan bebola ikan cukup syarat dah tu..

   


        Ketika ini air pantai agak kuat tu ombak agak melambung tingi ada plak percikan air pantai tp kadang2 takut gak merasai angin yang kuat sebegitu tringat pada kejadian yg sudah2 yg bermula di pantai tp insyallah kelantan di lindungi dari semua semua perkara yang pelik2 ni.. 

        Banyak perkara perkara jgk benda benda yang berlaku di bulan febuari 2012 yang sedih nye banyak tu perkara yang sedih tp aku cuba tabah kan hati agar sentiasa sabar melalui dugaan2 ini dan satu demi satu sudah dapat diselesaikan.. banyakan bersabar itu paling penting dalam hidup ni yang utama jangan dilupakan pada pencipta kita..

    Jumaat yang kami semua tersenyum bila melihat semua wanita2 kat pantai tu senyum hehhee.. tp bkn senyum kat kami pun" untuk pantai yang slalu menungu kedatangan kami di petang jumaat diharapkan berada dalam keadaan baik2 slalu walaupun sudah sikit sikit terhakis dan tidak ada lagi perenang2 yang berenang kat situ..


                              END..
  

No comments: