Wednesday, August 31, 2011

kisah kisah dan kisah seharian aku..








assalamualaikum.. 1-3-2011 dewan undangan negeri kelantan kembali bersidang.. kwn2 semua sibuk dgn tugasan masing2 dlm sibuk2 pun aku sempat lagi kuar mkn pagi2 dgn ahli tetap shati dan berdansa aku.. dlm kesibukan persidangan dewan pun kami semua tidak sabar utk pertandingan futsal kelab futsal aku B1FC club.. byk yg aku dapat berada dlm club ni.. tq my presiden B1FC club EN. IMRAN.. 


       byk yg telah my presiden buat utk kami semua.. u a da best.. xsmp 2 mingu lagi team futsal aku yg diberi name jak fc akn khilangan seorg pemain tongak kami yg akn ke KL utk mencari dan mendapatkan keje yg lebih baik kot.. tanpa dia kami memg akn merasai kekurangn krn dia adalah pemain terbaik yg kami ada.. segala kekuatan kami akn hilang terus tanpa dia.. sedih sebenar nye tp kami bersyukur selama dapat bersama..

No comments: