Wednesday, August 31, 2011

BADRI RAZI

Assalamualiakum.. Salam dan selawat ke atas junjungan besar nabi muhammad S.A.W.




    Badri razi name yg tidak asing dlm arena bola sepak negara' tp klu di negeri cik siti wan kembang lagi lah famuos dia.. seorang player bola sepak yg akn dikagumi rmai setelah penakiran kareir nye.. tngk xcy nti mempunyai gaya rambut yg ada stail tersendiri cuma nye dia ni gelap je ckit.. klu cerah ckit kompom rmai yg mengatai ngan dia.. inilah dia..





 Smlm aku ada la mkn2 ckit dgn team futsal B1FC CLUB.. hehhehe.. pas mkn aku mcm xnak blk umah lagi je nak round2 kb luu.. Ada la sorg kwn aku ni ckp klu mlm ni kuar minum ngan pia elok jgk ni.. dia pun col pia alang2 col terbalik plak jadi nye pia ajak g bbq umah dia.. wahh padahal kami dh kenyang xpelh org dh ajak pegi aje lah.. 


       prasaan aku gundah gulana nak jmp player yg blh dikatekan hebat dan masyurr jgk la ms kini.. ahh lewat pun lewat la blk mlm ni, aku dh lme nak jmp dia ni.. kul 11 mlm kami smp umah dia.. wahh biase je umah dia xmcm player2 lain ada yang sewa KTC mcm2.. 




       pas paking keta krusi kami sdh disediakn' mcm vip lak dh' aym pia dh tlg ambik utk kami so pia yg buka cite dlu blm sempat ag kami tanye.. nak tahu crite ape hehehehehhe.. xblh' ckp punye ckp aku pun rase pelik  dah btl ke pia ni awat yg mesra rakyat sngt mcm tok wakil tmpt aku kje je ni.. 








  kamu memg terbaik ahh pia aku respek same kamu.. ms aku smp umah pia tu ada la aku nmpk player2 bola jgk yg aku knl la tp kami lps pada sklh trs xbaik dah sbb dia kan player bgs aku ni player xbrp nk bgs mne blh kwn.. tp pia tidak mcm tu cara dia ckp cara  dia lyn ape yg kami tanye memg aku memahami dia org yg mcm mne.. suguh tidak ku sangka kamu org yg mcm ini.. terbaik ahh.. aku suka same kamu..
     


     ok smp disini sdh crite sensasi aku hari ini.. assalamualaikum semua..


No comments: