Wednesday, August 31, 2011

ASSALAMUALAIKUM..

 SELAWAT DAN SALAM KE ATAS JUNJUNGAN BESAR NABI MUHAMMAD S.A.W

      jika dilihat dari segi penampilan aku memang terbaik ahh dgn kerja yg aku ada skrg dan kemewahan dunia yg telah allah s.w.t bagi kat aku pinjam utk sementara memg aku hargai dan berterima kasih yg amat sngt.. namun aku berdukacita yg amat sngt kerana aku masih lagi tidak beriman kpd allah s.w.t dan sering melakukan dosa2 yg sememang nye tidak ptt same sekali aku lakukan aku amat2 sedih dgn perlakuan aku yg aku angap bodoh itu.. subhanallah adakah aku akn berterusan melakukan dosa2 ini ya allah..

      aku slalu mendapat teladan dan peringatan supaya menjauhi dosa2 ini namun aku amat sedih aku masih lagi tidak blh berubah.. aku tahu aku akn berubah tp bila adakah setelah aku kawin nati ya allah lmbt nye aku sdh tidak sabar utk berada didalam golongan orang2 yg byk pahala nye daripada dosa.. tunjuk kan lah aku jalan yg betul ya allah..

No comments: